Náročné postavení a práce začínajícího učitele po absolvování pedagogické fakulty je bezesporu těžká. Naše škola si uvědomuje jejich nelehkou situaci. Záleží nám na pedagogické práci a kvalitním uvádění nových absolventů do pedagogické praxe. Poskytujeme pedagogickou praxi studentům fakult a proto jsme se rádi zapojili i do pilotního ověřování projektu NPI - SYPO Začínající učitel. V cílech projektu spatřujeme i vlastní potřeby jakou je např. nutnost kvalitní podpory těmto kolegům a také příležitost je motivovat k setrvání v učitelské profesi. Věříme, že tento projekt jim v tom výrazně pomůže. Materiály, které jsme v pilotáži ověřovali, byly velmi kvalitně zpracované, plné příkladů a podnětů. Díky této spolupráci jsme si materiály upravili pro potřeby školy a dále je využíváme. Motivovali i nás k hlubšímu zamyšlení se nad problematikou uvádění a kompetencemi nejen začínajícího, ale také uvádějícího učitele a vedení školy. Všem školám je vřele doporučujeme.